Maatregelen op de parken

Voor ieders veiligheid – vanaf 7 maart ‘22

Op de ROOMPOT- parken worden diverse maatregelen genomen om zowel de gasten als medewerkers te beschermen.
Hierbij volgt men de richtlijnen van de overheid. Volg altijd de richtlijnen en instructies van de medewerkers.
Zo kun je veilig en zorgeloos genieten van je verblijf.

Algemene maatregelen

• We vinden het fijn elkaar te begroeten, maar schudden geen handen.
  • We wassen regelmatig onze handen met zeep. Wij zorgen ervoor dat er voldoende zeep en papieren handdoeken zijn. Ook zijn op meerdere plekken desinfectiezuilen te vinden.
  • We niezen en hoesten in onze elleboog.
  • Alle door de overheid gestelde maatregelen gelden ook op onze vakantieparken.

Inchecken en uitchecken

• Dat doe je bij Hof Domburg, Schelpweg 7 te Domburg. Ga bij het inchecken met maximaal 1 persoon naar de receptie.

Het vakantieverblijf

• Zoals altijd maken wij het vakantieverblijf goed schoon. In deze tijd doen we dat nóg grondiger. Denk hierbij aan het luchten van het verblijf voor aankomst, het gebruiken van een nieuwe doek voor iedere ruimte en het desinfecteren van alle oppervlakken en contactpunten, zoals deurklinken, handvaten en lichtknopjes. Alle richtlijnen en instructies voor een veilig verblijf vind je op de flyer die klaarligt in het vakantieverblijf.
  • Om ons schoonmaakpersoneel te beschermen vragen we je bij vertrek het witte bedlinnen zelf af te halen en in de blauwe zak te doen. Gehuurde handdoeken kunnen hier ook in.

Aantal mensen in 1 woning

• In Nederland geldt geen beperking meer op de groepsgrootte.

Alle faciliteiten

• In Nederland zijn alle faciliteiten op onze parken open.
  • Binnensporten zoals bowling en glowgolf zijn open.
  • Buitenactiviteiten zoals fietsen en minigolf zijn ook mogelijk.
  • De eventuele Kids Club is open.

Eten en drinken

• Horeca is in Nederland open. Er geldt geen beperking meer op openingsuren. Je kan ook bij de snackbar eten afhalen.

Supermarkt en/of winkel

• De supermarkten op onze parken zijn open.

Fietsverhuur

• De fietsverhuur is open.

Binnen- en buitenspeeltuinen

• Onze binnen- en buitenspeeltuinen zijn open.
  • Is je kind ziek, dan mag hij niet in de speeltuin. Neem contact op met de receptie voor verdere stappen.
  • Schone handen zijn belangrijk! Daarom moeten alle kinderen bij de ingang hun handen wassen/ontsmetten.

Leisure & Entertainment

• Binnen- en buitensporten zijn open, zoals de eventuele schaatspiste, minigolf; fietsverhuur, glowgolf en andere buitensportactiviteiten. Ook de bowling is open. Eventuele andere winkels op het park zijn ook open.
  • Indoorspeeltuinen en arcadehallen zijn open.
  • De Kids Club is open.
  • De eventuele schaatspiste is open, net als de minigolf buiten.

Zwembaden

• De zwembaden op onze parken in Nederland zijn open. Zwemlessen zijn ook mogelijk. Wellness-behandelingen zijn open.

Wellness-behandelingen

• Wellness-behandelingen zijn mogelijk.